Mar 102017
 

Το Γραφείο Περιβαλλοντικής Αγωγής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης διοργανώνει και φέτος οδοιπορικό περιβαλλοντικών δράσεων στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την Αειφορία στην Ίμβρο, ως συνέχεια της πολυετούς προσπάθειας που πραγματοποιείται από τη Δ. Δ. Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης στα σχολεία της ομογένειας υπό την Αιγίδα της Α.Θ. Παναγιότητος του Οικουμενικού Πατριάρχου, κ. κ. Βαρθολομαίου, στις 6, 7 και 8 Απριλίου 2017. Το θέμα της φετινής χρονιάς είναι το εξής:

«Το περιβάλλον ως σημείο συνάντησης πολιτισμών»

και αποτελεί συνέχεια της θεματικής ενότητας “Η γεωγραφία ως επίγευση της πατριδογνωσίας”. Αφορά δε στο μεταναστευτικό και προσφυγικό ζήτημα, στην ευαισθητοποίηση για την αποδοχή του διαφορετικού, στην κοινωνική αλληλεγγύη και στον περιβαλλοντικό εγγραμματισμό.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί παρακαλούνται να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στην παρακάτω φόρμα: http://dide-v.thess.sch.gr/yperival/prosklisi-se-imerida-perinallontikou-periehomenou-stin-imvro-2017/ .

Για να δείτε το σχετικό έγγραφο πατήστε εδώ.

Για να δείτε το πρόγραμμα πατήστε εδώ.

 Posted by at 1:32 pm
Mar 102017
 

Οι Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Δυτικής Αττικής και Β΄ Αθήνας, δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευσίνας, το Ελληνικό Κέντρο Βιοτόπων-Υγροτόπων και την Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία, στο πλαίσιο του έργου ΕΟΧ «Αύξηση της γνώσης και της ευαισθητοποίησης σχετικά με την ανασύσταση και αποκατάσταση των υγροτόπων Αττικής», διοργανώνουν σεμινάριο επτά (7) διδακτικών ωρών με θέμα:

 «Ο υγρότοπος Βουρκάρι Μεγάρων μας “μιλάει” για το παρελθόν και το μέλλον του»

 Το σεμινάριο θα είναι βιωματικό με δραστηριότητες στο πεδίο και θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 1 Απριλίου 2017 από τις 10:00 έως τις 15:00 στον υγρότοπο Βουρκαρίου Μεγάρων.

Απευθύνεται σε 50 εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων που υπηρετούν σε σχολεία της Δυτικής Αττικής και της Β΄ Αθήνας.

Στόχοι του σεμιναρίου είναι η γνωριμία των εκπαιδευτικών με τον υγρότοπο Βουρκαρίου, η διερεύνηση των δυνατοτήτων αξιοποίησής του για την ανάπτυξη δράσεων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, καθώς και η απόκτηση εμπειρίας στον σχεδιασμό παιδαγωγικών δραστηριοτήτων στη φύση.

 Το σεμινάριο διαρθρώνεται σε βιωματικά εργαστήρια, η θεματική των οποίων αφορά: την αξία των υγροτόπων για τη φύση και τον άνθρωπο, τη σπουδαιότητα της υγροτοπικής βλάστησης, τον πλούτο της ορνιθοπανίδας, τη βιοποικιλότητα που στηρίζει η παράκτια ζώνη, τις ανθρώπινες δραστηριότητες στην περιοχή και τις πιέσεις που ασκούν στον υγρότοπο, καθώς και τη σύνδεση του υγροτόπου Βουρκαρίου με την τοπική ιστορία και τον πολιτισμό. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου, θα παρουσιασθεί η δράση των τοπικών συλλόγων για την προστασία του υγροτόπου και οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να επεξεργαστούν προτάσεις για την προστασία και τη διατήρησή του.

Όσοι εκπαιδευτικοί επιθυμούν να παρακολουθήσουν το σεμινάριο μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους έως και τη Τετάρτη 15/3/2017 ώρα 12:00 στον παρακάτω σύνδεσμο:

 https://goo.gl/forms/6ve9IVAd38UFJePI3

Για να δείτε το σχετικό έγγραφο πατήστεε εδώ.

 

Η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Αλεξάνδρα Τσίγκου

 Posted by at 9:58 am
Mar 102017
 

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής και η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, στο πλαίσιο του Εθνικού Δικτύου “Φύση Χωρίς Σκουπίδια” που συντονίζουν, προσκαλούν τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης να συμμετάσχουν στη «Φωλιά Ιδεών» που δημιουργούν.

Η «Φωλιά Ιδεών» είναι μια φωλιά κατάθεσης, ένα σπίτι φιλοξενίας, αλλά και επώασης, ανάπτυξης ιδεών και υλοποίησης δράσεων, ένα δίκτυο συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητικών ομάδων.

Η κατάθεση Ιδεών θα γίνεται ηλεκτρονικά στη φόρμα https://goo.gl/forms/ieWJQV57Z3Smti0n2 και στη συνέχεια με αποστολή στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο education@eepf.gr της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης σε έγγραφο (.doc) με μέγιστο αριθμό 600 λέξεων. Θα περιλαμβάνει: τον Τίτλο της Ιδέας, το Σχολείο, τους Δημιουργούς της, τον Σκοπό, τους παιδαγωγικούς της Στόχους, το Σχέδιο Δράσης στη σχολική και τοπική κοινότητα και τον τρόπο Αξιολόγησής της. Κριτήρια για την αξιολόγηση της “Ιδέας” και την κατάθεσή της στη “Φωλιά” θα είναι: η πρωτοτυπία της, η εφαρμοστικότητά της, η σαφήνεια των στόχων της, ο βαθμός συμμετοχής των μαθητών, ο βαθμός εμπλοκής της τοπικής κοινωνίας για την υλοποίησή της, ο βαθμός συνεργασιών που αναπτύσσεται με άλλες ομάδες.

Για τη σχολική χρονιά 2016-2017 η κατάθεση ιδεών θα ξεκινήσει τον Μάρτιο 2017 και θα ολοκληρωθεί στις 30 Μαΐου 2017. Η ανεύρεση “εταίρων” και η υλοποίηση των ιδεών μπορεί να ξεκινήσει είτε από την ώρα της δημοσιοποίησης της ιδέας είτε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Για να δείτε το σχετικό έγγραφο και για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

 Posted by at 9:29 am
Mar 102017
 

Σας προσκαλούμε στον 3ο Περιφερειακό Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής Δυτικής Μακεδονίας, με θέμα «Οχήματα και μεταφορές του αύριο», την Κυριακή 12 Μαρτίου στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του 4ου ΓΕΛ Κοζάνης (οδός Ευτέρπης και Μουσών).

Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.

 

Με εκτίμηση

Η Οργανωτική επιτροπή

prosklisi rompotikis

 Posted by at 9:11 am