Feb 032015
 

 Νέα Υπηρεσία

Τηλεδιασκέψεων – Τηλεκπαιδεύσεων
 http://meeting.sch.gr

 

Αξιότιμοι κύριες και κύριοι, φίλοι εκπαιδευτικοί

     Το μήνυμα αυτό αφορά ενημέρωση σας για  τη νέα υπηρεσία Τηλεδιασκέψεων και Τηλεκπαιδεύσεων  που έχει θέσει  σε λειτουργία το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ήδη χρησιμοποιείται από αρκετούς εκπαιδευτικούς.

Επίσης έχει χρησιμοποιηθεί στις ημερίδες  «Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο» .

Θεωρούμε ότι η υπηρεσία αυτή μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την εκπαιδευτική κοινότητα. Οι προτάσεις και οι παρατηρήσεις σας μας βοηθούν και τις αναμένουμε με ενδιαφέρον στο info@sch.gr  .

Η υπηρεσία αυτή αναπτύχθηκε στα πλαίσια υλοποίησης της πράξης «ΣΤΗΡΙΖΩ»[1]

Ακολουθεί η περιγραφή, οι σύνδεσμοι χρήσης και οδηγιών της υπηρεσίας Τηλεδιασκέψεων– Τηλεκπαιδεύσεων .

Υπηρεσία Τηλεδιασκέψεων- Τηλεκπαιδεύσεων
στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο προσφέρει τη νέα υπηρεσία Τηλεδιασκέψεων –Τηλεκπαιδεύσεων στα μέλη του. Συγκεκριμένα, κάθε εκπαιδευτικός, Σχολική ή Διοικητική Μονάδα έχει τη δυνατότητα να προγραμματίσει και να διεξάγει τηλεδιασκέψεις και τηλεκπαιδεύσεις .

1)      Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα των τηλεδιασκέψεων του Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου http://meeting.sch.gr

2)      Συνδεθείτε με το όνομα χρήστη και τον κωδικό που έχετε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

3)      Για να δημιουργήσετε μία τηλεδιάσκεψη-τηλεκπαίδευση επιλέξτε «Δημιουργήστε» και στη συνέχεια:

  • Συμπληρώστε τις απαιτούμενες πληροφορίες στη φόρμα που θα εμφανιστεί.
  • Μπορείτε να ανεβάσετε συνοδευτικό υλικό αυτή τη στιγμή,  μια εικόνα ή κάποια αρχεία, για την προετοιμασία των ενδιαφερομένων. Μπορείτε να αφήσετε το σημείο αυτό  και να το επιμεληθείτε αργότερα, αν χρειάζεται να ανεβάσετε κάποιο υλικό.
  • Ολοκληρώστε τη διαδικασία με  το πλήκτρο «Καταχώρηση».
  • Η τηλεδιάσκεψη σας έχει δημιουργηθεί !

Στη συνέχεια μπορείτε να προσκαλέσετε τους συνεργάτες σας, δηλαδή εκπαιδευτικούς, σχολεία ή ακόμα και τους μαθητές σας, στην τηλεδιάσκεψη που μόλις δημιουργήσατε.

Κάθε προσκεκλημένος θα λάβει ειδοποίηση για την πρόσκληση αυτή και μπορεί να επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του, επιλέγοντας τον σύνδεσμο που υπάρχει στο μήνυμα της πρόσκλησης.

Εσείς μπορείτε να δείτε κάθε φορά την επιβεβαίωση (δήλωση) συμμετοχής των προσκεκλημένων σας.

Χρήση

  • Τηλεδιάσκεψη για παρουσίαση, συνεργασία και ανταλλαγή απόψεων για ένα συγκεκριμένο θέμα
  • Ομιλία και παρουσίαση (εισήγηση) ενός θέματος
  • Τηλεκπαίδευση-εικονική τάξη, όπου  ο εκπαιδευτικός ή εισηγητής μπορεί να πραγματοποιήσει ένα μάθημα  που απευθύνεται με μαθητές ακροατές ή γενικά ενδιαφερόμενους που βρίσκονται σε διάφορα σημεία, γεωγραφικά απομακρυσμένα και οι οποίοι συμμετέχουν στην εκπαίδευση μέσω του υπολογιστή τους. Οι εκπαιδευόμενοι μεταφέρονται στο περιβάλλον της εικονικής τάξης που διαμορφώνει το σύστημα, χωρίς την ανάγκη μετακίνησης για τη συμμετοχή τους αυτή.

Χαρακτηριστικά  Τηλεδιασκέψεων

Περιβάλλον του συστήματος.

  1.  Πλήρως εξελληνισμένο περιβάλλον.
  2. Οπτικοακουστική επικοινωνία: Επικοινωνία  με φωνή εφόσον διαθέτετε απλές συσκευές ήχου
  3. (ηχεία ή ακουστικά και μικρόφωνο) και εικόνα (video) εφόσον διαθέτετε κάμερα.
  4. Προβολή παρουσιάσεων (slides) κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης και άλλου υλικού: Ο εισηγητής (δημιουργός) μπορεί να προβάλει  παρουσιάσεις (slides) ή άλλο υλικό εφόσον το ανεβάσει στο χώρο της τηλεδιάσκεψης. Τα μέλη ομοίως μπορούν να ανεβάσουν υλικό με την άδεια του εισηγητή.
  5. Διαμοιρασμός επιφάνειας εργασίας για παρουσίαση εφαρμογών: Ο εισηγητής έχει τη δυνατότητα να διαμοιράσει την επιφάνεια εργασίας του ώστε να πραγματοποιήσει επίδειξη κάποιας εφαρμογής που έχει εγκατεστημένη στον υπολογιστή του, π.χ. κάποιο εκπαιδευτικό λογισμικό.  Η δυνατότητα αυτή μπορεί να δοθεί από τον εισηγητή και σε άλλο μέλος της τηλεδιάσκεψης.
  6. Επικοινωνία με άμεσο μήνυμα (chat).
  7. Ασπροπίνακας (white board) για ελεύθερη γραφή ή σχεδιασμό σ’ αυτόν.

 

Δημιουργία και οργάνωση τηλεδιασκέψεων ή τηλεκπαιδεύσεων

 

1)      Δημιουργία τηλεδιασκέψεων μόνο από πιστοποιημένα μέλη (χρήστες) του  Πανελληνίου Σχολικού Δικτύου, εκπαιδευτικούς, σχολεία και  διοικητικές μονάδες. Οι μαθητές δεν μπορούν να δημιουργήσουν τηλεδιάκεψη–τηλεκπαίδευση, μπορούν όμως να συμμετέχουν.

2)      Πρόσκληση για συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη από τον κατάλογο του ΠΣΔ: Μπορείτε να αναζητήσετε εύκολα  συναδέλφους σας, σχολεία ή μαθητές  μέσα από τον κατάλογο μελών του ΠΣΔ και να τους στείλετε πρόσκληση συμμετοχής.

3)      Πρόσκληση για συμμετοχή σε τηλεδιάσκεψη φίλων εκτός ΠΣΔ: Μπορείτε να προσκαλέσετε στην τηλεδιάσκεψή σας εύκολα φίλους σας που δεν διαθέτουν λογαριασμό στο ΠΣΔ εισάγοντας το Ονοματεπώνυμο και το email του καθενός. Ο προσκεκλημένος φίλος θα λάβει αρχικά email πρόσκλησης στην τηλεδιάσκεψή και στη συνέχεια όταν, έρθει η μέρα και η ώρα πραγματοποίησης της τηλεδιάσκεψη και την ξεκινήσετε, θα λάβει email με τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης ώστε να μπορέσει να μεταβεί και να συμμετάσχει σε αυτή.

4)      Χρονοπρογραμματισμός  τηλεδιασκέψεων. Ο δημιουργός (εισηγητής της τηλεδιάσκεψης)  μπορεί να σχεδιάσει το πρόγραμμα των τηλεδιασκέψεων που θα πραγματοποιήσει  και να στείλει προσκλήσεις ή ανακοινώσεις για αυτές.

5)      Προσκλήσεις και διαχείριση δήλωσης συμμετοχής . Ο δημιουργός   έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί τους προσκεκλημένους και τα μέλη  μιας τηλεδιάσκεψης. Μπορεί επίσης σε οποιαδήποτε στιγμή να προσκαλέσει επιπλέον πιθανούς ενδιαφερόμενους για συμμετοχή, με αποστολή ειδοποιήσεων.

6)      Ελεύθερη και ελεγχόμενη συμμετοχή χρηστών στη τηλεδιάσκεψη:  Ο δημιουργός της τηλεδιάσκεψης μπορεί να ορίσει  στην επιλογή «Συμμετοχή» έναν από τους ακόλουθους τρόπους.

  • με προσκλήσεις
  • με  έγκριση από τον εισηγητή
  • ελεύθερη με δήλωση συμμετοχής

7)      Δημοσιότητα: Αν  η τηλεδιάσκεψη-τηλεκπαίδευση αφορά το ευρύτερο κοινό όπως ορίζεται στην επιλογή  «Συμμετοχή»  τότε  η τηλεδιάσκεψη ανακοινώνεται  δημόσια  στο «Δείτε» (κατάλογος τηλεδιασκέψεων) του  http://meeting.sch.gr.

 

Οδηγίες και Βοήθεια

Περισσότερη ενημέρωση και οδηγίες για την υπηρεσία θα βρείτε στους ακόλουθους συνδέσμους:

 

Σας ευχαριστούμε για τη χρήση των υπηρεσιών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και για τη συνεργασία σας.

Με εκτίμηση

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

——————————————————————-

Υπηρεσία Υποστήριξης Χρηστών, http://www.sch.gr/helpdesk

Tηλέφωνο (χρέωση μία αστική μονάδα): 801-11-801-81

e-mail: info@sch.gr

 

[1]  «ΣΤΗΡΙΖΩ» – Οριζόντιο έργο υποστήριξης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών στο δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξης του ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ», με την συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού Δημοσίου.

 Posted by at 8:21 am
Feb 032015
 

Ένα σύννεφο γεμάτο λέξεις για την πόλη μου

 Το συννεφόλεξο με τις λέξεις που περιγράφουν οι μαθητές τη γειτονιά τους

 Χωρίσαμε τις λέξεις και δημιουργήσαμε τα συννεφόλεξα

με τα θετικά και τα αρνητικά

 04

     Το σχολικό δίκτυο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με τίτλο «Βιώσιμη Πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία» έχει στόχο να γνωρίσουν οι μαθητές την πόλη τους: να μελετήσουν τα μέρη που την αποτελούν και να συνειδητοποιήσουν τις λειτουργίες που επιτελούν, να εντοπίσουν τα όμορφα και τα άσχημα ή τα καλώς και τα κακώς κείμενα, να ασκήσουν την κριτική τους για όλα αυτά, να καταλάβουν πως οργανώνεται η ζωή στην πόλη σε επίπεδο θεσμών, να συγκρίνουν την πόλη τους με άλλες πόλεις, να συνεργαστούν με άλλους φορείς και να αναλάβουν μια μικρή δράση που θα βελτιώσει την πραγματικότητα της γειτονιάς τους, της πόλης τους.

     Στο εκπαιδευτικό αυτό δίκτυο που διανύει το δεύτερο έτος της λειτουργίας του συμμετέχουν φέτος 90 σχολεία (νηπιαγωγεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) από 52 Δήμους της Ελλάδας. Εκπαιδευτικοί και μαθητές επικοινωνούν μεταξύ τους, ανταλλάσουν απόψεις, μελετούν διάφορες όψεις της ζωής στην πόλη όπως την ποιότητα ζωής, τους ελεύθερους χώρους, την ιστορία, τα τοπόσημα και τα μνημεία, την καθαριότητα, την ποιότητα της ατμόσφαιρας, τη χρήση του νερού και της ενέργειας, τη μετακίνηση, όψεις της καθημερινής τους ζωής.

     Με τις λέξεις που περιγράφουν οι μαθητές τη γειτονιά τους, δημιουργήθηκε ένα σύννεφο από λέξεις που το αφήνουμε να ανέβει ψηλά στον ουρανό σαν μήνυμα προβληματισμού και ελπίδας για κάτι καλύτερο. Το σύννεφο με τις λέξεις των μαθητών περιέχει λέξεις με άρωμα από τις πόλεις στις οποίες ζουν τα παιδιά αλλά  περιέχει ακόμη την ομορφιά και την ασχήμια, την δυσαρέσκεια και την ευχαρίστηση, τον φόβο και την ελπίδα.

     Αφήνουμε αυτό το φουσκωμένο από λέξεις και συναισθήματα σύννεφο να ταξιδέψει στον ουρανό, με την ελπίδα η βροχή που κουβαλάει να ρίξει μια βροχή -βροχούλα που θα γεννήσει φρέσκιες ιδέες και θα οδηγήσει σε μια πόλη αξιοβίωτη, μια πόλη με ποιότητα ζωής, ζωντάνια, υγεία, δικαιοσύνη και ισονομία για τους κατοίκους της, μια πόλη που όσοι την κατοικούν είναι περήφανοι για αυτήν και την φροντίζουν.

     Προσκαλούμε τους φορείς της τοπικής κοινωνίας (ΟΤΑ, ενώσεις γονέων, ενώσεις πολιτών, οργανώσεις κά.)  να συνεργασθούν με τα σχολεία τους, συμμετέχοντας στην εκπαιδευτική διαδικασία και αποδεικνύοντας στην πράξη την αξία της συνεργασίας, αναγκαίας και ικανής συνθήκης για την βελτίωση της ζωής μας στην πόλη. Και ελπίζουμε η συνεργασία αυτή να ανοίξει νέες προοπτικές στην κατεύθυνση της εδραίωσης ενός πνεύματος αλληλεγγύης και συμμετοχής που είναι προϋποθέσεις απαραίτητες για την αλλαγή των πόλεων και της ζωής μας σ’αυτές.

     Το Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Βιώσιμη Πόλη» συντονίζεται από το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου, φορέα του Υπουργείου Παιδείας, που δημιουργήθηκε με στόχο την προώθηση της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση αποτελεί τη μοναδική οργανωμένη εκπαιδευτική διαδικασία στο Εκπαιδευτικό μας Σύστημα που αγωνίζεται μεθοδικά μέσω της Περιβαλλοντικής Παιδείας να αναδείξει τη σχέση «περιβάλλον και ζωή» στους νέους ανθρώπους και στους πολίτες.

Περισσότερες πληροφορίες για το ΚΠΕ Ελευθερίου Κορδελιού & Βερτίσκου http://www.kpe-thess.gr/

Περισσότερες πληροφορίες για το δίκτυο Βιώσιμη Πόλη http://www.kpe-thess.gr/networks/biosimipoli/

Για πληροφορίες τηλ. 2310707150

010203

 

 

 

 Posted by at 8:16 am
Feb 032015
 

Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων

Αγαπητέ φίλε μαθητή, αγαπητή φίλη μαθήτρια,

     Είμαι το Φερεντίνι η Ραπαλόπαπια της οικογένειας των Netta rufina. Σήμερα 2 Φεβρουαρίου, που εορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων, επικοινωνώ μαζί σας για να σας μιλήσω για τον κόσμο μου, για να σας μιλήσω για εμένα, για εσάς και το κοινό μας μέλλον.

     Οι Υγρότοποι, δηλαδή οι  πηγές, τα έλη, τα ποτάμια, οι  εκβολές, οι τεχνητές και φυσικές λίμνες, τα δέλτα ποταμών και οι λιμνοθάλασσες  είναι το σπίτι μου, το καταφύγιό μου. Στους καλαμώνες και στα νερά τους ζω και αναπαράγομαι, βρίσκω  τροφή  εγώ αλλά κι άλλοι πολλοί ζωικοί και φυτικοί οργανισμοί.  Όπως καταλαβαίνετε υπάρχω γιατί υπάρχουν, αλλά πιθανόν όπως δεν έχετε αντιληφθεί ακόμη, υπάρχουν γιατί υπάρχω. Σας παροτρύνω να ανακαλύψετε το γιατί.

     Οι Υγρότοποι δεν είναι μόνο για μένα πολύτιμοι. Οι λειτουργίες τους είναι πολλές και σημαντικές και για τη δική σας κοινωνία, την κοινωνία των ανθρώπων:

  •  Με το νερό που συγκεντρώνουν εμπλουτίζουν τον υπόγειο υδροφόρο ορίζοντα.
  • Προστατεύουν τις πόλεις από τις πλημμύρες και τη διάβρωση του εδάφους, καθώς μειώνουν την ορμή των πλημμυρικών νερών.
  • Οι καλαμώνες που αναπτύσσονται σε αυτούς συντελούν στον καθαρισμό και το φιλτράρισμα του νερού από φερτά υλικά και ρύπους, επομένως συντηρούν και διατηρούν το περιβάλλον καθαρό.
  • Συμβάλουν στη ρύθμιση του μικροκλίματος της περιοχής τους, αφού μπορούν να αποθηκεύουν και να ελευθερώνουν θερμότητα. Επίσης μπορούν και αξιοποιούν την ηλιακή ακτινοβολία από τη βλάστηση που αναπτύσσεται μέσα σε αυτούς.
  • Στηρίζουν τα τροφικά πλέγματα, μέσα στα οποία εντάσσομαι κι εγώ αλλά κι εσείς ως ζωντανοί οργανισμοί.

      Ότι όμως και να  πω δεν μπορεί να συγκριθεί με την πραγματικότητα. Γιαυτό σας καλώ να έρθετε για να την ζήσετε. Έχετε Υγροτόπους στον τόπο σας; Ποιος είναι ο πιο κοντινός Υγρότοπος σε εσάς; Επισκεφθείτε τον και θυμηθείτε όταν φτάσετε σε αυτόν :

  • Ν’ αφουγκραστείτε τη μουσική απ’ το θρόισμα των φύλλων, καθώς ο αέρας γλιστρά ανάμεσά τους & κάνει τον περιπατητή να αναρριγά ευχάριστα.
  • Να νιώσετε και να παρατηρήσετε τους δρόμους που ακολουθούν οι χυμοί των φυτών, ώσπου να φτάσουν στις άκρες τους & τις κάνουν να χαμογελάσουν, πρασινίζοντας απ’ το καλό τους.
  • Να αγγίξετε την πτεροειδή, παλαμοειδή & παράλληλη μορφή των φύλλων, αριστοτεχνικά κομμένη, για να μπορούν να αντικρίζουν τη ζωή αειφορικά.
  • Να ανακαλύψετε τον κόσμο που ανταμώνουν οι πάπιες, με τους ερωδιούς, οι φαλαρίδες με τις βίδρες, οι γουλιανοί με τις πλατίτσες χορεύοντας  τον αρχέγονο χορό της ύπαρξης.
  • Να αναρωτηθείτε γιατί οι άσπρες «συμπληγάδες πέτρες» – τα δόντια στο στόμα των ψαριών- είναι μεγάλες στα σαρκοφάγα & μικρές στα φυτοφάγα «πριγκιπόπουλα» του βυθού.

    Θυμηθείτε να γνωρίσετε και να παρατηρήσετε:

  • τον περαστικό αργυροπελεκάνο & τη λαγγόνα, τους αιώνιους ταξιδευτές προς την ελευθερία & το φως.
  • τους βουβόκυκνους, τις αγριόπαπιες, τους χηνοπρίστες & τους νυκτοκόρακες, τους τσικνιάδες, τους κορμοράνους & τα ποταμογλάρονα, που ανταμώνουν σαν ευγενικοί, διακριτικοί γείτονες.
  • το γριβάδι, το περκί, τον κέφαλο & την καραβίδα , καθώς και τα άλλα είδη της ιχθυοπανίδας που ζουν ήρεμα στον άφωνο κόσμο τους.

    Αν κάποιοι από τους παραπάνω φίλους μου δεν ανταμώνουν στην περιοχή σας, σίγουρο είναι ότι έχουν δώσει τη θέση τους σε κάποιους άλλους. Σας παροτρύνω να τους ανακαλύψετε και να τους αναγνωρίσετε.

     Θυμηθείτε να σκεφθείτε, να γνωρίσετε, να μάθετε, να θαυμάσετε και να προβληματιστείτε για τον Μικρό και Μέγα κόσμο που μας περιβάλει!

     Αξιοποιήστε κάθε πρόσφορο τρόπο και συγχρόνως  «ανοίξτε» και τα μάτια της ψυχής σας για να νοιώσετε τη ζωή που περνά δίπλα σας γρήγορη, βιαστική! Μην φοβηθείτε να «βουτήξετε στα νερά της», να την νιώσετε μ’ όλες τις αισθήσεις σας, με την ύπαρξή σας όλη!

    Είναι τόσα που θέλω να σας πω & ο χρόνος είναι λίγος….

     Μην ξεχάσω το σημαντικότερο, να σας πω πως σας αγαπώ και πως έχω ανάγκη από τη φιλία σας, τόση όση έχετε και σεις από τη δική μου, ώστε  να συμπορευτούμε στο ταξίδι της ζωής.

 

                                                                        Ο φίλος σας

                                                            το Φερεντίνι η Ραπαλόπαπια

 

 

 

 

 

ΥΓ 1. H Παγκόσμια Ημέρα Υγροτόπων εορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Φεβρουαρίου, ως ημέρα αφύπνισης των πολιτών του κόσμου σχετικά με την ανάγκη προστασίας και αειφόρου διαχείρισης των Υγροτόπων. Τη συγκεκριμένη ημερομηνία το 1977 υπογράφηκε η Συνθήκη Ραμσάρ στην ομώνυμη  πόλη του Ιράν. Η Συνθήκη αποβλέπει μέσω τοπικών, εθνικών και διακρατικών συνεργασιών στην προστασία και τη χρηστή διαχείριση των υγροτοπικών συστημάτων, δηλαδή πηγών, ελών, ποταμών, εκβολών, τεχνητών και φυσικών λιμνών, δέλτα ποταμών και λιμνοθαλασσών. Στη ζώνη προστασίας της περιλαμβάνονται  1524 υγρότοποι, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και οι ακόλουθοι ελληνικοί: το Δέλτα του ποταμού Έβρου, οι λίμνες Ισμαρίδα και Βιστονίδα, η λιμνοθάλασσα του Πόρτο Λάγος, το Δέλτα και η λιμνοθάλασσα Νέστου, η τεχνητή λίμνη Κερκίνη, οι λίμνες Βόλβη και Κορώνεια, το Δέλτα των ποταμών Αξιού- Λουδία-Αλιάκμονα, ο Αμβρακικός κόλπος, η λιμνοθάλασσα του Μεσολογγίου και η λιμνοθάλασσα Κοτύχι στο Νομό Ηλείας.

ΥΓ 2. Αγαπημένοι φίλοι μου σας καλώ παρέα με τους συμμαθητές σας να προβληματιστείτε και να αναζητήσετε απαντήσεις μέσα από έρευνα και συζήτηση με επιχειρήματα σχετικά με τις υπογραμμισμένες γαλάζιες περιοχές της επιστολής μου. Μοιραστείτε τα συμπεράσματά σας με τους υπόλοιπους συμμαθητές σας, με την οικογένειά σας και την τοπική κοινωνία.

Βοήθεια για την καταγραφή των συμπερασμάτων σας, αλλά και την αποτύπωση σε χαρτί της πιθανής εμπειρίας σας σε έναν υγρότοπο θα σας δώσει το συνημμένο έντυπο υλικό των φίλων μου* από την Έδεσσα. Μην ξεχάσετε τις φωτογραφίες που θα βγάλετε να τις μοιραστείτε με τους συμμαθητές σας από όλη την Ελλάδα, αναρτώντας τες στο μπλοκ ΦωτογραφίΖΩ!

ΣΧΕΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΤΟΠΟΙ

*Η Παιδαγωγική Ομάδα του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Έδεσσας Γιαννιτσών συντονίζει το Εθνικό Θεματικό Δίκτυο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο «Νερό και βιώσιμη ανάπτυξη». Στο πλαίσιο λειτουργίας του είναι στη διάθεση των εκπαιδευτικών και μαθητών από την επικράτεια για να υποστηρίξει, στη συγκεκριμένη θεματική περιοχή, με έντυπο, ηλεκτρονικό υλικό και όποια άλλη πληροφορία της ζητηθεί να παρέχει.

 

ΚΠΕ EΔΕΣΣΑΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

ΜΥΛΟΙ, ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΩΝ

ΕΔΕΣΣΑ 58200

ΤΗΛ. 23810 51337, ΦΑΞ 23810 21737

Mail: mail@kpe-edess.pel.sch.gr

ATT00020ATT00023

 Posted by at 8:10 am
Feb 032015
 

Επιστημονικό Συνέδριο

Το Παζλ του Αυτισμού

10 χρόνια μετά ……… εξελίξεις και προοπτικές

Λάρισα 8- 10 Μαΐου 2015

Αμφιθέατρο Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας

Για την αίτηση και το πρόγραμμα κάντε κλικ εδώ

 Posted by at 8:02 am
Feb 032015
 

Σας ενημερώνουμε ότι το ΚΠΕ Νάουσας, στo πλαίσιο λειτουργίας του Εθνικού Δικτύου Σχολείων

«Βιομηχανική Κληρονομιά: Αξίες από το παρελθόν, παρακαταθήκη για το μέλλον…»,

που συντονίζει, προγραμματίζει  την υλοποίηση διήμερου σεμιναρίου/φεστιβάλ στις 25,26/4/2015  σε συνεργασία με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο με θέμα την  Υδροκίνηση.

Παρακαλούμε τους Υπευθύνους Σχολικών Δραστηριοτήτων  και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης των Δ/σεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης να κοινοποιήσουν και να ενημερώσουν τις σχολικές μονάδες ευθύνης τους την παρούσα πρόσκληση και να μας αποστείλουν έως 2/3/2015 τις αιτήσεις των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών.

Για να δείτε την πρόσκληση του ΚΠΕ κάντε κλικ εδώ

Για να κατεβάσετε την αίτηση κάντε κλικ εδώ

 Posted by at 7:59 am