Σας προωθώ παρακάτω μήνυμα του κ. Διαμαντάρα σχετικά με την παύση λειτουργίας του helpdesk το οποίο εξυπηρετούσε την περιοχή μας.


Αγαπητοί συνεργάτες,


ήθελα να σας ενημερώσω ότι από 31/1/2017 έχει τερματιστεί η εθελοντικά προσφερόμενη υποστήριξη του ΠΣΔ από το γραφείο helpdesk του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.

Σημειώνεται ότι το έργο έχει ήδη τελειώσει από 22/12/2016 ωστόσο σε εθελοντική βάση συνεχίζαμε την υποστήριξη με ένα άτομο, μέσω email και τηλεφώνου.

Παρακαλώ ενημερώστε τους συναδελφους εκπαιδευτικούς ότι η μη συνέχιση της υποστήριξης δεν είναι ευθύνη του ΑΤΕΙ/Θ, και να απευθύνουν τα αιτήματά τους πλέον στο ΙΤΥ.


 

Σας ευχαριστώ πολύ για την συνεργασία και εύχομαι να εγκριθούν δαπάνες ώστε να ξαναξεκινήσει το έργο όσο το δυνατόν ομαλότερα και συντομότερα.

Με εκτίμηση

Κώστας Διαμαντάρας


--

Kostas Diamantaras
Professor
Department of Information Technology
TEI of Thessaloniki
Sindos 57400, Thessaloniki, Greece
Tel. +30 2310 013592
http://www.it.teithe.gr/~kdiamant/?l=en


Σας ενημερώνουμε ότι προσωρινά υποστηριζόμαστε από το helpdesk στην Αχαΐα.

Όσον αφορά την υποστήριξή σας, συνεχίζετε να απευθύνεστε τηλεφωνικά στο 801 11 801 81 και στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Προσωρινά το fax αποστολής αιτημάτων είναι το 2610-960350.

Για οποιαδήποτε αλλαγή στην Τηλεφωνική Υποστήριξη Χρηστών, μπορείτε να ενημερώνεστε από την παρακάτω σελίδα, επιλέγοντας το Νομό Κοζάνης:

http://www.sch.gr/index.php?option=com_schhelpdesk&Itemid=627&lang=en&view=schhelpdesk